Sitemap
- Проєкт «Мирна школа»: новий рівень комунікації та відносин
- Бібліотека матеріалів проєкту «Мирна школа»
- - Інформація: Корисна література — Мирна школа
- -- Шкільна служба розв'язання конфліктів: досвід упровадження.
- -- Шкільна служба розв`язання конфліктів: досвід впровадження
- - Інформація: Нормативна база — Мирна школа
- -- Досудова доповідь
- -- Лист Міністерства освіти та науки України № 1/9-623 від 13.09.10 Щодо подолання злочинності серед неповнолітніх та організації профілактичної роботи
- -- Лист МОН "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р."
- -- Наказ Міністерства освіти та науки України "Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми"
- -- Наказ "Мирна школа"
- -- Особливості здійснення кримінальних проваджень щодо неповнолітніх
- -- Пам'ятка для неповнолітнього обвинуваченого
- -- Пам'ятка про права та обов'язки законного представника
- -- Рекомендаційні роз'яснення про практики здійснення судами кримінального провадження щодо неповнолітніх
- -- Рекомендовані стандарти якості функціонування ШСП (програм медіації однолітків) 2010 р.
- - Інформація: Педагогам та батькам - Мирна Школа
- -- Брошура "Мирна школа"
- -- Відновні практики у класі
- -- Зустріч у форматі кола
- - Інформація: Учням — Мирна школа
- -- Анкета для педагогів та адміністрації
- -- Анкета для відбору потенційних медіаторів
- -- Банер для кабінету ШСП
- -- Бланк інтерв’ю для відбору потенційних медіаторів
- -- Бланк оцінки навичок медіатора
- -- Форма звіту медіатора
- -- Клятва медіатора
- -- Критерії формулювання угоди сторін
- -- Методичні рекомендації щодо організації та проведення презентацій
- -- Методичні рекомендації щодо проведення супервізії для медіаторів ШСП
- -- Інструкція для проведення ознайомчих презентацій
- -- Оцінка тренінгу «Базові навички медіатора ШСП»
- -- Оціночна анкета (Коло)
- -- Оціночна анкета (Медіація)
- -- План інформаційної кампанії
- -- План супервізій медіаторів ШСП
- -- Поради медіатору
- -- Презентація
- -- Причини та способи уникнення труднощів під час проведення презентації
- -- Програма тренінгу «Базові навички медіатора ШСП»
- -- Програма тренінгу «Програма розв’язання конфліктів у навчальних закладах»
- -- Роль координатора ШСП в організації та проведенні Кіл
- -- Табличка на двері кабінету ШСП
- -- Угода сторін
- -- Згода на участь у медіації
- --- Контакти
- --- Мирна школа
- --- Про нас
- --- Руслана Безпальча. Шляхи мирного розв'язання конфліктів у школі
- --- Сертифікати
- --- Мирна школа
- --- Робота з педагогами та батьками
- --- Робота з учнями
- --- Тренери
- --- Uncategorised
- Конференція «Мирна школа. Нова реальність»: час, місце, матеріали
- Контакти – Адреса та телефон ІМіП
- - Робота з педагогами та батьками
- - Робота з учнями
- - Сертифікати моделі Мирна школа
- - Що таке «Мирна школа»?
- - Тренери
- - Як створити Мирну школу?
- Цікаві події, історії та новини проєкту «Мирна школа»
- - Доля чи шанс?
- - Історії запровадження моделі Мирна школа
- -- Чому б і ні…
- -- Крапля в океані
- -- Медіатор за маминою рецептурою
- -- Подобається допомагати
- -- Успіх – це не те, що ми маємо, а ким стаємо в результаті
- -- Жити мирно - досить просто і легко
- - Лідери
- - Мирна школа: мета чи шлях?
- - Мирна школа підбиває підсумки навчального року
- - Оголошення
- - ШСП
- -- Від медіації рівний-рівному до "Мирної школи"
- - Відновний підхід та відновні практики в моделі «Мирна школа» (частина перша)
- Про нас – Про інститут миру і порозуміння – Мирна Школа
- Sitemap






