Реєстр сертифікатів "Створення травмочутливого освітнього простору" жовтень 2024
Реєстр сертифікатів "Створення травмочутливого освітнього простору" жовтень-листопад 2024
Реєстр сертифікатів Створення травмочутливого освітнього простору жовтень-листопад 2024
Реєстр сертифікатів "Створення зцілюючого освітнього середовища" вересень-жовтень 2024 рік
Програма підвищення кваліфікації "Створення зцілюючого освітнього середовища" осінь 2024 рік
Реєстр сертифікатів "Створення травмочутливого освітнього простору" 2024 рік
Програма підвищення кваліфікації "Створення травмочутливого освітнього простору" 2024 рік
Як допомогти дитині під час стресу: план уроку для вчителів
Робота з емоціями: план уроку для вчителів
Як розвивати життєстійкість інших за моделлю PEARLS: план уроку для вчителів
План уроку з життєстійкості для вчителів
Путівник з найкращих практик чутливості до багатоманіття
60год Реєстр сертифікатів Інтеграція відновних практик в систему загальної середньої освіти через застосування моделі «Мирна школа»
30год Реєстр сертифікатів Інтеграція відновних практик в систему загальної середньої освіти через застосування моделі «Мирна школа»
Програма ІМіП 2021_60 годин
Програма ІМіП 2021_30 годин
Сертифікати моделі Мирна школа
Брошура "Мирна школа"
Зустріч у форматі кола
Відновні практики у класі

Дочірні категорії

Тут Ви знайдете методичні матеріали та рекомендації, які стануть у нагоді на різних етапах організації ШСП та роботи медіатора.

Для відбору медіаторів та організації ШСП

Анкета для відбору потенційних медіаторів

Бланк інтерв’ю для відбору потенційних медіаторів

Інструкція для проведення ознайомчих презентацій

 

Сайт створений в рамках проєкту «Мирна школа», що підтримується урядом Німеччини, через спільний внесок Програмного офісу forumZFD в Україні та Громадянської служби миру Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit GmbH та реалізується спільно з ГО «Інститут миру і порозуміння», Українським НМЦ практичної психології і соціальної роботи та Інститутом модернізації змісту освіти МОН.

  • forum zfd
  • forum zfd
  • forum zfd
  • forum zfd
  • forum zfd
  • forum zfd
  • forum zfd